Триває прийом заявок на участь у програмі підтримки «DMS Accelerator» від Європейської Комісії

Хто є організатором програми?
Організатором програми виступає група «Data Market Services» (DMS) – команда, до складу якої входять інвестори, тренери, консультанти, юристи, дослідники та фахівці з комунікацій з таких європейських компаній, закладів та організацій як Zabala Innovation Consulting, TNW, Саутгемптонський університет, Королівський коледж у м. Лондон, Oglivy, Bright Pixel Accelerator та інші. Група діє у межах Рамкової програми ЄС «Горизонт 2020» з досліджень та інноваційного розвитку.

Яке завдання ставлять перед собою організатори програми?
Група DMS має на меті вирішення проблеми нестачі надійних та безпечних платформ, а також аналітичних методів, що відповідали б вимогам конфіденційності, для обміну персональними, комерційними та виробничими електронними даними. Ця проблема негативно впливає на розвиток ринку та економіки даних, обмежуючи його до використання відкритих ресурсів. Задля подолання цього явища DMS надає консультаційну та практичну підтримку європейським стартапам – як новим так і таким, що вже почали рости – у питаннях відповідального, ефективного та безпечного використання даних.

Хто може взяти участь у програмі?
До участі запрошуються європейські підприємства та підприємці, що вже зареєстрували або планують офіційно зареєструвати свою діяльність та мають безпосереднє або опосередковане відношення до ринку даних, а саме:

  • займаються розробкою технологій для управління, зберігання або аналізу даних та/або
  • займаються аналізом даних та/або
  • генерують дані як побічний продукт основної діяльності та/або
  • використовують дані як інструмент торгівлі.

В цілому за результатами конкурсу буде відібрано до 50 стартапів, які протягом наступних 6 місяців отримуватимуть з боку організаторів багатосторонню підтримку.

Яка підтримка буде надана стартапам-переможцям?
Підтримка, яка може бути запропонована в рамках програми DMS Accelerator, триватиме 6 місяців та складатиметься з таких елементів:

  • онлайн-курси з теоретичних та практичних аспектів захисту даних та охорони інтелектуальної власності, взаємодії з інвесторами, розширення клієнтської бази тощо;
  • індивідуальне фахове консультування та супроводження підприємницької діяльності;
  • запрошення на найбільші нетворкінгові заходи для стартапів у Європі;
  • участь у програмах мобільності в акселераторах стартапів у низці європейських країн (Нідерланди, Румунія,Португалія та Німеччина);
  • можливість особистого спілкування з приватними інвесторами та представниками венчурних фондів з метою залучення коштів на розвиток стартапу.

Як взяти участь у програмі?
Щоб взяти участь у програмі, слід здійснити такі кроки:

  • уважно ознайомитися з повним описом програми (текст можна знайти за цим посиланням);
  • зареєструватися на платформі для стартапів Index (посилання);
  • заповнити анкету заявника на сторінці програми, відповівши на усі питання щодо діяльності Вашого підприємства та вказавши, в якій саме підтримці Ви найбільше зацікавлені, та відправити її організаторам до закінчення визначеного терміну (посилання).

Коли спливає термін подання заявок?
Заявки повинні бути надіслані до 31 травня 2020 року. При цьому кандидати, що встигнуть надіслати свої заявки до 30 квітня, отримають від організаторів програми відгуки з рекомендаціями щодо вдосконалення змісту заявки.

Де можна ознайомитись з офіційною інформацією про програму?
Cторінка програми в Інтернеті знаходиться за посиланням www.datamarketservices.eu/the-programme/

Вам також має сподобатись...

error

Вам сподобалось? Поділіться з друзями :)