Триває прийом заявок на участь у програмі підтримки «European Data Incubator» від Європейської Комісії

Хто є організатором програми?
Організатором програми є консорціум з понад 20 європейських компаній, закладів та організацій (зокрема Центр підприємницької діяльності при Університеті Деусто, Zabala Innovation Consulting, F6 Network Limited, etventure Startup Hub та ін.), що діє у межах Рамкової програми ЄС «Горизонт 2020» з досліджень та інноваційного розвитку.

Яке завдання ставлять перед собою організатори програми?
Як складова частина ініціативи ЄС «Державно-приватне партнерство у галузі значення великих даних» (Big Data Value PPP), програма EDI має на меті сприяння зростанню європейської економіки даних шляхом залучення великих компаній-постачальників даних до надання підтримки стартапам та малим і середнім підприємствам, що можуть використовувати дані постачальників для розвитку та вдосконалення своєї підприємницької діяльності.

Хто може взяти участь у програмі?
До програми запрошуються дві категорії учасників:

  • малі та середні підприємства (див. офіційні визначення Європейської Комісії за посиланнями 1 та 2) із загальною річною кількістю працівників до 250 осіб, річним оборотом не більше 50 млн. Євро та загальним річним балансом не більше 43 млн. Євро;
  • групи з 2-4 осіб, які ще не зареєстрували власне підприємство, але можуть надати письмове підтвердження про намір його реєстрації.

До участі допускаються лише заявники з країн ЄС та країн, що мають асоційоване членство у програмі «Горизонт 2020» (включаючи Україну). В цілому за результатами конкурсу буде відібрано 35 стартапів, які протягом наступних 8 місяців отримуватимуть підтримку з боку організаторів програми EDI та залучених ними партнерів серед компаній-постачальників даних.

Яка підтримка буде надана стартапам-переможцям?
Переможці конкурсу заявок можуть розраховувати на підтримку за такими напрямами:

  • індивідуальне фахове консультування від досвідченого тренера;
  • можливість використання для тренінгу інструментарію великих даних, що надані Університетом Деусто та компанією Engineering;
  • поширення інформації про Ваш стартап у країнах ЄС через мережу Big Data Value PPP;
  • налагодження зв’язків з іншими європейськими підприємствами, що працюють в галузі великих даних;
  • можливість спілкування з представниками провідних компаній-постачальників даних (див. список) з метою обговорення майбутніх спільних проєктів та укладення угод про використання даних;
  • фінансове заохочення у розмірі до 100 тис. Євро, що має бути виплачене у три етапи:
    1. 5 тис. Євро у І турі (тур «Дослідження», в якому братимуть участь усі 35 стартапи),
    2. до 80 тис. Євро у ІІ турі (тур «Експерименти», до якого будуть допущені 18 стартапів),
    3. до 15 тис. Євро у ІІІ турі (тур «Еволюція» для 8 стартапів-фіналістів).

Як взяти участь у програмі?
Щоб взяти участь у програмі, слід здійснити такі кроки:

  1. уважно ознайомитися з повним переліком умов програми (текст можна знайти за цим посиланням);
  2. обрати одну з трьох моделей участі у програмі:
    • «Стандартне завдання» – тренінгові завдання до виконання в рамках програми, набори даних та партнерів серед компаній-постачальників визначають організатори;
    • «50/50» – учасник сам визначає собі завдання, а для його виконання використовує один набір даних, який пропонує організатор, та один набір даних із зовнішніх джерел;
    • «Вільний вибір» – учасник сам визначає собі завдання та виконує його за допомогою наборів даних із зовнішніх джерел та за підтримки власного партнера-постачальника.
  3. зареєструватися на платформі для стартапів F6S (посилання);
  4. заповнити анкету заявника на сторінці програми (посилання), включаючи специфічний набір питань для обраної моделі участі, та відправити її організаторам до закінчення визначеного терміну

Коли спливає термін подання заявок?
Заявки повинні бути надіслані до 13:00 за українським часом 17 червня 2020 року.

Де можна ознайомитись з офіційною інформацією про програму?
Cторінка програми в Інтернеті знаходиться за посиланням https://edincubator.eu/startups/.

Додаткові пояснення щодо подання заявок можна буде отримати на вебінарі, що відбудеться у понеділок 27 квітня о 14:00 за українським часом (посилання).

Вам також має сподобатись...

error

Вам сподобалось? Поділіться з друзями :)